IzvēlneAizvērt


Ar sociālās vēstures paradoksiem izraibinātā sporta apavu attīstības gaita kalpoja kā tēma, kas ļauj labāk izprast gadījumus, kad sabiedrības priekšstati par veselīgu dzīvesveidu veidojas patērnieciskā atkarībā no preču tirgus. Snīkeri ir pretrunām bagāts šīs tendences piemērs. Tie ir gan vienkāršības un komforta simbols, gan sociālā prestiža aksesuārs, kuru par globālu kulta objektu padarījusi zīmolvedība. Izstāde centās minēt, kas snīkeru dizaina risinājumos un patēriņa musturos būs noteicošais nākotnē – ego vai eko? Izstādes pavadošā programma izstādē risinātās tēmas – ilgtspējīgas apavu ražošanas tehnoloģijas, ekoloģiskais pēdas nospiedums, ielu kultūra, patērniecība, ķermenis – ar speciālām aktivitātēm piedāvāja izzināt gan pieaugušajiem, gan ģimenēm un skolu klasēm. Ar izstādi un tās pavadošo programmu tika veicināta izpratne par veselību kā daudzdimensionālu un kultūras specifisku lielumu, kā arī rādīti piemēri ilgtspējīgai attīstībai un dzīvesveidam.

 

 

Kuratore – Elīna Sproģe; izstādes dizains – Sampling (Liene Jākobsone, Mantens Devrīnts) un Kirils Kirasirovs.