“Rītdienas muzejs” ir pieredzes apmaiņas un profesionālās pilnveides cikls, kas veidots, lai palīdzētu muzeju darbiniekiem attīstīt prasmes. 2025. gada rudens programma atgriežas pie muzeja darba pamatiem, vienlaikus meklējot jaunus risinājumus, kā tradicionālos uzdevumus veikt radoši un atbilstoši mūsdienu izaicinājumiem – no mākslīgā intelekta ienākšanas ikdienā līdz dažādu paaudžu paradumu maiņai.
Kas padara muzeju atpazīstamu un sabiedrībai nozīmīgu? Seminārā LKA Kultūras un mākslu institūta pētniece un zīmolvedības eksperte Lolita Ozoliņa dalīsies savā vairāk nekā 20 gadu pieredzē mārketingā un zīmolu attīstībā, lai palīdzētu muzejiem apzināt un nostiprināt savu identitāti. Tiks aplūkota zīmolvedības loma muzeju iekšējā un ārējā komunikācijā, attiecībās ar sabiedrību un medijiem, kā arī vietas identitātes un kultūras mantojuma integrēšana muzeja tēlā. Seminārā būs iespēja gūt praktiskus ieteikumus un piemērus, kā mērķtiecīgi veidot muzeja zīmolu, lai tas kļūtu par nozīmīgu kultūras telpas sastāvdaļu un stiprinātu saikni ar apmeklētājiem.
Norises vieta: Tiešsaistes platforma Zoom
Norises laiks: 20. oktobris plkst. 11.00
Programma:
10.30–11.00 Pieslēgšanās tiešsaistes semināram
11.00–12.30 Semināra pirmā daļa
12.30–13.00 Pārtraukums
13.00–14.30 Semināra otrā daļa
Dalībnieku skaits ir ierobežots, pieteikumi tiek pieņemti rindas kārtībā. Viena muzeja ietvaros var tikt noteikts pārstāvju skaita ierobežojums. NB! “Rītdienas muzeja” programma tiek piedāvāta tikai Latvijas Muzeju biedrības biedriem.
Pieteikuma anketa: šeit.
Vairāk informācijas:
Zane Grudule, Latvijas Muzeju biedrības
T: +37128363843
E: zane.grudule@mma.gov.lv